Hästsläp

Fullt sjå här hemma!

Killen har lånat min gammla hästtransport och kör iväg bråte från källaren och rummet där vi skall ha gymmet.
Galet vad mycket skit det är! Fasen vad man har samlat på sig grejer trots att vi bara bott här i det nya huset i ett halvår..



Puh!

Jag tänkte tillbringa förmiddagen med att läsa tidningar, dricka kaffe och försöka få med mig Mikaela på en powerwalk bort till charken för att köpa lite gottit käk tills i kväll..

Sen behöver jag nog städa min walk-in-closet också. Om jag lägger upp bilder på hur det ser ut där inne just nu kommer ni smälla av! Bättre jag lägger upp när den är städad och snygg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska göra det samma nu

2012-04-12 @ 10:59:39
URL: http://mosansliv.blogg.se/
Postat av: Hunni

Hahaha

2012-04-12 @ 12:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0