Trevligt värre... eller inte

lifeashousewife.blogg.se

Igår kväll

var killen med killarna i grannhusen längre upp och kollade på fotboll.

Dom satt å tjöta och tyckte att det var kul om alla kunde träffa varandras respektive och självklart var dom nyfikna på mig som är ny i kvarteret och hör och häpnad.

DEN YNGSTA!


Jojjo, då tyckte som att det var lämpligt att ses över en middag i helgen. Och vem vore inte mer läpad att laga den om inte JAG. Så att... japp! Visst kan det vara ett litet spel av dom andra tjejerna som är äldre än vad jag är att sätta mig ur spel.

Eller också är det så att deras män är nyfikna på vem jag är..

Men mitt största problem är ... Jag kan inte laga mat.. eller jo men inte i den klassen. Va tusan skall jag göra!?

Kul sits min kära pojkvän satt mig i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0