Friday!

party fredagFredag..

Fick en inbjudan till en tillställning ikväll hos min barndomsvän som bor där mina föräldrar bor.
Kunde var kul, men.. Har inget att ha på mig och har en otrolig bad hair day...
KAnske ordnar sig ändå.

Sist vi var hos denna kompis sov vi hos mina föräldrar eftersom det blev så sent. Det var en planerad övernattning. Det som var lite "odd" var det faktum att min sambos mamma ringde och bad honom sms:s när han skulle gå och lägga sig. Det var ju ett lite sämre område och hon ville veta så att han kom hem och kunde sova ordentligt..

Allvarligt!?

Det scenariot hoppas vi inte på idag....

Annars är det bilesiktning och och lite shopping som gäller innan festen.. Måste köpa något drickbart också eftersom jag och Mikaela länsade vinkylen sist...

Laddar med en stadig frukost.



Kanske är det någon som kan hjälpa en förvirrad och stressad housewife idag genom att lägga upp en trevlig outfit och en snygg frisyr som passa en hemmafest (ålder 20-28 år)? Länkar givetvis till eran blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0