Åter igen

dukning
Fel kamerasladd till kameraj##eln.

Sorry!

Helt slut efter ihår. Tror jag tog ut mig.
Walk in closet klar! Så underbart!

Blev så jäkla snyggt!

Köpte en vårklänning och ett par vårskor idag för att lägga in i nya garderoben. Passade på att göra det när jag var iväg och handlade mat till den här middagen jag tydligen skall ha.

Kollat runt på lite olika dukningar och upplägg..


(Denna hittade jag på vitdesign.se ganska snygg)

Kommer lägga upp bild på slutresultatet också.

Iallafall så blir det Italienskt. Italienska köttbullar. Det är lätt att förbereda i förväg och blir inte torrt. Till förrätt blir det en klassisk bruchetta med tomat, basilika och vitlök.

Ville göra en vaniljpannacotta till efterrätt med nope! En är laktosintolerant och en annan allergisk mot ägg och nötter så det får bli en choklad cheesecake eftersom jag gjort det så mycet nu.

Puh! Jag vill inte se en cheesecake eller mascarpone ost i mitt liv igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0