Powerwalk sunday!

POWERWALKTji fick jag.

Igår vart jag helt avdäckad och somnade i soffan klockan nio. Kul påskafton för min del.
Men men man lär sig av sina misstag.

Killen är i full gång med att bära upp nya grejer till gymmet. Ska bli såå kul. Beach 2012 säger jag bara.
Själv skall jag göra cheesecake igen då vi skall ha hit hans släkt på lite påsklunch i morgon.

Sen om nån timma blir det självklart powerwalk!

Men eftersom alla desperata hemmafruar idag ligger bakis får jag gå själv. Tänker faktiskt släpa med mig killen. Han kan behöva det.



Detta är klart min favorit cheescake som alltid impar på folk.
Med fin belgisk choklad, äkta italiensk mascarponeost och en 12 årig tusenkronors whiskey
gör den garanterat ett speciellt intryck på smaklökarna!



Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Gott gott :)

2012-04-11 @ 10:43:35
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0