heldag

lyxhustruGaaah!

Helt slut! Helt otroligt slut!

Kom hem för en timma sen efter en heldag med shopping.
Det blev inredning, porslin, dukar och ett par kanintelevautan-pumps!

Jag måste säga att jag har svårt att hänga med i livet som hemmafru ibland.
Alla tjejer, flickvänner etc är hemmafruar, lyxhustrur alternativt jobbar hemifrån och ytterst lite känner varandra och har sin unika roll i grannskapet och det är otroligt svårt och veta hur man skall fårhålla sig. Gahh rita en karta eller nått!

När en granntjej ringde min kille idag i bilen och Millan fick reda på detta fick jag frågan.

VADÅ!? Umgås ni med HENNE!?

Va fan svarar man på det lixom. .

I morgon kommer min kamera tillbaka och jag skall lägga upp bilder på allt jag varit med om. Nu måste jag ta en drink, slappna av och svimma en stund. Det är jag värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0