Det är något i luften!

Jo...
Igår skulle jag posta ett inlägg men det krånglade internett som vanligt.. Okej vi har två datorer och en ipad som skall dela på ett trådlöst bredband. Kan var därför.

Anyway. Igår var jag på yoga med tjejerna. Blev ett pass för magen. Jag å Mikaela åkte tillsammas och när vi kom hem hamnade vi i min soffa med lite bubbel och skitsnack.



Vi snackade om Åsa som är äldst av oss, hon är väl 34, 36 nått. Hon typ hatar mig. Hon är den enda som inte lagt till mig på facebook, aldrig berömmer mig och har en allmänt nedlåtande attityd. Mikaela sa att hon lätt känner sig hotad och att hon vill att jag skall veta min plats och inte ta över. Orka lixom! Jag kommer regera detta kvarteret. Så är det bara.. Mohahaha..

Idag har jag jätteont i ögonen och ser lite suddigt men det kan inte hjälpas för jag skall in till Göteborg och träffa min Pappi. Vi ska fika, tjöta och jag skall hämta upp hans danska kompis som är hotelldirektör i Danmark.
Så det är fullt upp!

Jag börjar faktiskt trivas med den nya bilen som är automat. Bra att köra med i stan.



Hörs sen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0